viernes, 12 de febrero de 2010

Chalra en Miaháh

El pasau Sábau 21 d´Otubri, Miahá recebió una chalra sobri la Palra Ehtremeña impartía pol el ehpertu en lingüíhtica Ehtremeña Ihmael Carmona.

La berdah qu´el trebahu qu´ehtá llebandu a cabu la Asociación Cultural Pablu Gonzábih pa mantenel biba la Luenga Ehtremeña eh encomiabri. A lah muchah ahtibiaih que bieni realidandu cuasi to loh mesih, el pasau Sábau 21 se llebó a cabu una chalra sobri la Palra Ehtremeña en el Palaciu del Obihpu Solíh.

La mehma ehtubu a cargu del ehpertu en lingüíhtica Ehtremeña, Sr. Ihmael Carmona García. El Sr. Carmona García nació en Baldelacalzá y eh Licenciáu en Filulohía Crásíca pol la Unibersiá d´Ehtremaúra. Amáh eh embehtigaol y gramática del Ehtremeñu y autol de numirosah obrah comu Ortografía del Extremeño y Morfología del Extremeño y de lah obrah puéticah El Otoño del hombre y Pan i Verea, amáh eh promotol de la “ Güiquipeya “, la Wikipedia en Ehtremeñu y lleba lah bitácorah Cúyu pan esgarras?, Las Vegas Bajas y La Billota Literária. Ahtualmenti ehtá embehtigandu la curtura oral de lah Begah Bahah de Guadiana y elaborandu el iciunariu del Ehtremeñu.
La presentación de la charla ehtubu a cargu del Concehal de Curtura y Eucación Sr. Daniel Lemuh quien elohió la gran labol que bieni realidandu la Asociación Curtural Pablu Gonzálbih, y del presienti de la asociación, Sr. Biembeniu Gutierru quien resaltó la emportancia del asociacionihmu pa logral en un huturu que se crei la Acaemia del Ehtremeñu y puea deprendelsi en'ah ehcuelah.



1 comentario:

Pubricaol dijo...

Bienvenio! Sei el Juan, el que hue a Miajás con el Ismael pa hazel las grabacionis. Te queriva convial a passal-ti pola mi bitácora nueva, i siquieris me ponis el atiju:

http://niumielrus.wordpress.com